مگا تاجر با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعمیر و یا تعویض (در شرایط خیلی حاد بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت مگا تاجر، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای گروه‌های قطعات موبایل مانند ال سی دی و … یا کالاهای مصرفی مانند فیلتر تصفیه هوا و حوله و…) دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.
کالا هایی از قبیل قطعات موبایل مانند  ال سی دی قبل از تعویض باید تست شوند، و در صورت عدم سلامت مشمول بازگشت کالا می شود.
در صورتی که سوالی در رابطه با این که محصولی که مد نظر شماست شامل این قانون می‌باشد یا خیر ، قبل از خرید محصول با پشتیبانی فروشگاه هماهنگ کنید ، در غیر اینصورت فروشگاه مگا تاجر هیچ مسئولیتی در این باره قبول دار نیست.
همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش مگا تاجر کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض ۷ روزه مگا تاجر، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته‌بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط مگا تاجر دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در مگا تاجر به اتمام برسد، و مگا تاجر امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

 

مناسب نبودن سایز محصول دریافتی ، عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی ، وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده

-کالا را همانگونه که تحویل گرفته اید (همراه با تمامی لوازم) بسته بندی کنید و به آدرس فروشگاه در بخش تماس با ما ارسال فرمایید.

-در تمامی کالا ها اتیکت کالا باید سالم باشد. در صورت جدا شدن یا مخدوش شدن تگ ها ، کالای خریداری شده قابل بازگشت و یا تعویض نیست.

-ایراد ظاهری در کالا بوجود نیامده و در حالت نو باقی مانده باشد.

 

تمامی موارد فوق پس از تایید کارشناس فروشگاه مگا تاجر ، قابلیت بازگشت یا تعویض را خواهد داشت.

در صورت تمایل به تعویض با کالای دیگر ،کلیه تخفیف های مربوط به پروموشن فعلی حذف خواهد شد.

بعد از دریافت کالا توسط فروشگاه و بررسی آن ، با شما تماس گرفته خواهد شد و جهت تعویض یا عودت وجه راهنمایی لازم انجام می‌گیرد.

در صورتی که مشتری درخواست بازگشت وجه را داشته باشد ، پس از بررسی کالا ، ظرف ۳ روز مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

توجه: در نظر داشته باشید که در صورت درخواست عودت وجه هزینه ارسال اولیه از مبلغ کل کسر خواهد شد.

توجه: در صورتی که مشتری درخواست تعویض کالا را داشته باشد ، هزینه رفت و برگشت به عهده مشتری می‌باشد.

توجه: در نظر داشته باشید فاکتور ثبت شده شما دو بار قابلیت تعویض را دارد.

0/5 (0 نظر)